Upp och ner...

Nu är jag tillbaka till bloggen igen och delar med mig om inredning och mina jobb och projekt! 


Först ut blir en liten bild på nyårsdukningen. 

Svart tallrik: Jelly Bean
Vit tallrik, assiett och djup: Rörstrand Swedish grace. 
Glas: Riedel 
Bestick: RBA
Guldvaserna: Kähler
Servettringar: Panduro och lite pyssel med att klistra dit en fin rosett. 

Temat var svart, vitt och guld. 
Stilren dukning men ändå lite mer på bordet för att fira in det nya året! 
Då får man vräka på med lite pynt. 
Men inte för mycket så det blir rörigt. -men det är ju bara min smak:) 

Jelly bean tallrikarna har utgått och jag har även rosa i skåpen. 
Men mitt nya löfte för 2016 är att använda det som finns i skåpen.
Annars måste jag sälja det! 


Jag är snart tillbad med mer tips och idéer. 
Ha en fin lördag! 


Kommentera här: